mjau

Som sagt, vår katt har fått två stycken kattungar, två tjejer, och dom är i mitt rum hela tiden, just för att jag kan hålla bäst koll på dom blabla och så vidare. Har döpt dom idag också! Namnen kommer troligen inte godkännas av resten av familjer, men sak samma. Cherry och Sakura (smeknamn Saki, typ) ska dom heta, det är engelska och japanska och båda betyder samma sak. Fyndigt!

I alla fall, kattmamman är ju också på mitt rum. Och jag hatar att ha dörren öppen på dagarna (och jag kan inte ha den stängd på nätterna), så katten får säga till när hon vill ut och in. Jag hör ju när hon står utanför dörren och jamar. Men i alla fall. Hon är så sjukt jobbig. Hon vill ut och in heeela tiden! Blir galen.

Håller på att kolla på en serie just nu, galet bra är den, och kan inte göra så mycket mer för förkylningen blir bara värre och värre (under påsklovet dessutom, fml). Händelseförloppet (katten gick ut fem minuter tidigare) går till ungefär såhär:

Åhhh shiiittttt vad bra, äntligen börjar det spännande! Har preciiis kommit ut från det tråkiga partiet, let the action begin! mjau. Äsch, katten får vänta, jag är upptagen! mjau. Nu kommer det spännande, tjoho! mjau. Det är det här jag längtat efter- mjau. MEN FÖR HELVETE KATTJÄVEL!

Går och släpper in katten. Ungefär tio minuter senare vill katten ut igen.

Sjukt jobbigt.


Kommentarer
Postat av: Amanda

meeen uppdateeeraaa looouiisseee .... : D

2011-05-07 @ 10:58:11
URL: http://taggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0