you know my motivation, given my reputation

MIN DATOR ÄR TILLBAKA!!!!!!!

Fan vilken total lycka! Har känt mig så grymt handikappad utan den, och nu har jag insett hur fantastiskt bra den faktiskt är, love på den liksom. Fast tyvärr så var hela datorn ominstallerad så alla bilder, alla filmer, alla serier, alla program och all musik är borta... bara att börja om.

Och slutspelet har ju börjat, årets höjdpunkt. Inatt klockan fyra så spelar Hawks sin andra slutspelsmatch mot äckliga Vancouver, den här får dem fan ta och vinna.

Skolan idag var helt okej, hoppade över japanskan på morgonen för jag mådde egentligen inte alls bra. Skulle ha varit hemma hela dagen om det inte hade varit för att vi hade en redovisning på engelskan, känns ju lite dumt att missa den.

Har jag nämnt att vi har fått två kattungar? Det har jag säkert, men har man guldfiskminne så har man. Seriöst, det är läskigt dåligt ibland. Det konstiga är att jag är bra på att komma ihåg namn och siffror, men andra saker glömmer jag sjukt fort... Men två kattungar har vi i alla fall, dom är så sjukt söta. Det är två tjejer, men dom har inga namn än. Dom har precis öppnat ögonen, men det enda dom gör är att sova, äta och pipa... men söta är dom i alla fall.

Nu blir det att fixa ner några viktiga program (PHOTOSHOP!!) och sen blir det att tagga inför nattens match!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0