rix fm

Lägger upp lite bilder från Rix FM... typ en vecka sent, men vem bryr sig. Borde egentligen packa ner kläder och sånt jag ska ha med mig till stan, men palla asså. Orkar inte. Gör det sen. Hehe. Slutar väl med att klockan närmar sig halv sex när jag förvånat ser vad klockan är, kastar ner alla kläder i kassen, packar ner lite skit som jag hittar sen går jag och lägger mig i hopp om att i alla fall få mer än tre timmars sömn, tidig morgon imorgon ju! Oj, lång mening det där. Aja.

Hehe, bjuder på denna...










Hade typ inga fler. Orkade liksom inte spendera hela grejen med att ta bilder. Men vi stod ju skapligt långt fram... LÄNGST FRAM. Och då menar jag längst fram. När klockan var typ två orkade inte vi gå runt på stan mer, och två kompisar satt redan där, så jag menar vafan... vi hade ju inget bättre för oss. Lämnade platserna ibland och kollade på Ulrik och fick autograf (hehe), vann en badboll, vann en gratis glass och sen blev det ett antal turer till Ballerina Kladdkaka-killarna. Satan vad gott det var faktiskt, hade aldrig ätit kladdkakekexen innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0