the one-eyed show

Är trööööööött. Sluade 11.15 idag, träffade Sofia och åt lite, träffade även Evelina en snabbis innan jag kom hem till lägenheten vid fyra typ. Lite senare bestämde jag mig för att åka till Maxi för att inhandla tvättmedel, så nu har jag för första gången tvättat här! Gick bra faktiskt.

Imorgon blir det fysik och matte innan vi har en håltimme från 11.15 till 13.30. Rätt skönt faktiskt, om jag ska vara ärlig. Sen ska jag typ träna eller nåt. Gå till biblioteket. Ta det lugnt. Sova lite. På fredag blir det bränbollsturnering med resten av tvåorna, haha, vi kommer faila så jäkla hårt. I alla fall jag, suger på brännboll.

Men det var väl allt typ, ska se ett avsnitt av The Lying Game, sen går jag och lägger mig, see yaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0