17 år!

IDAG FYLLER JAG ÅR!

17 år, äntligen. Fick en iPhone 4, yessss! Hejdå idiothtchero!

Jobbade idag också, satan vad varmt det var idag. Ville bara slänga mig i poolen, den såg så sjukt svalkande ut. Det var mycket mer folk än förra veckan, så det var ju bra i alla fall. När jag inte stod i kiosken och sålde glass så satt jag utanför och blev solbränd, härligt. Det blir att jobba imorgon också, förhoppningsvis är det lika bra väder då också.

Imorgon kommer jag också få använda min nya iPhone (älskar den redan) på riktigt, måste fixa ett micro-simkort till den först. Vad i helvete Apple? Så imorgon är jag utan mobil, men det får väl gå ändå. Och förresten, hade precis lärt mig skriva <3 på min HTC, hittade inte <-tecknet förut... hittade det för två dagar sen, precis innan jag ska få en ny, himla smart där!

Sitter just nu och kollar på Numb3rs, är precis färdig med säsong 1. Inte för att jag fattar så mycket om matten han snackar om, men det är intressant, det är det faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0