tjugotredje juni

Hehe, något gick fel?


Första veckan på jobbet avklarat. Måste säga att ungarna är galet söta. Det är typ samma ungar varje dag, eftersom det är simskola där. Igår var det två småkillar där och köpte godis. Idag kom dom igen och ställde sig framför kiosken och väntade på sin pappa.
"Du var här igår också va?" frågade den ena ungen.
"Aa, det var jag." svarade jag.
"Kommer du ihåg vad vi tog igår?" frågade han sedan med ett gigantiskt leende.
"Haha, nej, inte riktigt." svarade jag då. Så gaaaalet gulliga! Dog lite.

En annan liten kille kom och skulle köpa glass. Han kollade på den affischen med alla glassar som var på utsidan, jag kunde alltså inte se den. Jag hade en egen liten affisch med alla glassar precis innanför, fasttejpad på disken.
"Jag vill köpa en glass." sa han efter ett tag.
"Vilken då?"
"Den där."
svarade han och pekade på den affischen jag inte kunde se. Log redan då, sötare unge kan man inte hitta alltså, han var så blyg och snäll.
"Vad heter den?" frågade jag då. Då lutade han sig lite in och pekade på en glass på min affisch.
"Den."
"En sandwich?"
Fattar verkligen inte varför sandwich är så sjukt populär bland ungarna, den ser ju inte ens god ut.
"Aa." svarade han då, och jag gick och hämtade glassen och tog betalt, fick ett blygt tack innan han gick iväg. Så söt!

Förutom det har det inte hänt så mycket. Sitter mest och läser. Igår kom det en snygg kille dit. Han skulle lasta av något med en lastbil, men han var galet snygg! Satt nästan och dreglade... okej, inte riktigt, men han var galet snygg alltså. Vältränade armar i t-shirt, solbränd, blond, snyggt ansikte, vältränad... dog lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0