uppsnärjd i det blå

Har precis blivit färdig med kemin, underbart! Nu är det bara ett fysikprov kvar, sen är jag helt färdig för det här läsåret. Det känns grymt skönt. Men plugga till provet ska jag göra imorgon, kommer hem hyfsat tidigt ändå.

Dagen spenderades som sagt på gymmet och i stan med fina Amanda. Vi åt Subway och glass i parken och hade det allmänt trevligt. På gymmet sprang jag mest på löpbandet. Fick väl ihop 8 km på någon halvtimme, kändes skönt.

Snart ska jag duscha och sedan kolla på film, Sniper Reloaded och The Rite, får väl se om de är något att ha.

Ännu en bild från helgen. Kanske ska nämna att dessa saker (ja, ett racket och en McDonalds-bricka) var de saker vi egentligen hade tänkt ha som paddlar. Innan vi hittade brädorna då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0