bring me back to life

ÄNTLIGEN kan jag använda min iPhone! ÄR SÅ LYCKLIG, jag behöver inte använda den gamla sopiga mobilen längre. Den hade ju trillat i golvet/kastad i väggen (rena olyckor, siktade på sängen varje gång)/fått hårspray i sig ett antal gånger, så den var inte vad den en gång var.

Idag har jag varit och jobbat vid poolen, börjar alltid vid ett och slutar vid fem. Det var nästan varmare idag än vad det var igår, och den mesta tiden satt jag och solade och ibland kom det några och ville köpa något. Drack cola light (det finns ingen zero där, katastrof!) och åt en glass.

Sitter just nu och fixar appar till iPhonen, nu behöver jag inte ha tråkigt på jobbet längre, så skööööönt! Kärlek på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0