Isländsk saga

Oj vad aktiv man var här då. Har totalt glömt bort att uppdatera, men eftersom jag inte har några läsare (känner inte för att dela länken än) så finns det ingen som bryr sig. Har precis tittat på femmilen, och säger bara såhär; masstart suger. Tråkigt som satan, söndagsåkning 47,5 km av loppet och sedan börjar några släppa och en person som inte har dragit alls på hela loppet kan lätt ta sig förbi och vinna skiten. Patetiskt.

I alla fall, sitter och försöker skriva en isländsk saga, som skulle varit inne i onsdags, men har man skrivkramp så har man... den är så dålig att jag bara vill radera den och skita i att skriva någon. Jag fattar knappt var det är jag skriver, tror inte att den är så sammanhängande precis... jag gillar att skriva, men inte på det sättet, jag vill beskriva handlingar, känslor och omgivningar, men det kan man ju inte göra när man skriver en isländsk saga. Treeevligt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0