tjugofjärdemars

Hemma från skolan nu, tredje dagen i rad jag kommer hem tidigare än vad jag egentligen ska göra. Grymt skönt? Ja! Skulle egentligen haft kemi i en timme till ungefär, men kände huvudvärken komma krypande och orkade verkligen inte. Stack hem typ tjugo minuter efter att biologin började, men känner inte att jag missar något speciellt... vi ska jobba med egna arbeten, vilket jag gör bäst hemma, och sen ska jag läsa lite i kemin bara, helt lugnt, missar ingenting!

Men att cykla hem, i motvind, med en gammal cykel med punktering... Det är fan inte lätt ska jag säga er. Trodde jag skulle avlida.

Nu ska jag nog snart (snaaaart) sätta igång med engelskan och skriva färdigt den så jag kan chilla imon och åka hem, och sen ska jag nog börja lite smått på biologin, som jag skulle gjort idag... hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0