ishockey

Ja, hej. Har inte bloggat på typ ett par månader? Aja, mycket har hänt i alla fall. Förresten, blogg.se vill inte hoppa ner rader, så ingen styckeindelning här inte.
Jag har bland annat bytt till samhälle, ett av de bästa besluten jag någonsin gjort om jag ska vara ärlig. Jag slipper matten för iår, och slipper kemin och fysiken, de ämnena som jag verkligen hatar. Så nu har jag de, för mig, lättare ämnena, och jag älskar det! Har världens slappaste schema fram till vårterminen också, underbart.
Men det största som har hänt är att jag har börjat spela hockey. Ja, jag har börjat spela hockey! Jag ÄLSKAR det, finns inget bättre. Jag är frälst, mer nu än tidigare till och med om det är möjligt! Har tränat ungefär sex gånger, och har 2-4 träningar i veckan. Haken är att jag åker ända ner till Karlskrona för att spela i KHK Dam, men det är värt det. Ett härligt lag och en härlig klubb faktiskt.
Jag har blivit helt okej på det också, jag känner mig bättre efter varje träning och det är så underbart kul. Har träning imorgon och sedan fysträning på måndag. På tisdag ska jag träffa Sofia för standardbesöket på Thai Silk och sen ska hon, Evelina och jag gå på Breaking Dawn klockan 23.59, härligt. På onsdag har jag isträning, och det har jag även på torsdag, men tror tyvärr att lördagsträningen är inställd. Aja, det blir en jobbig men rolig vecka ändå, livet ser fan bara bättre och bättre ut.
Ja, det var väl det jag hade att säga. Hockey i mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0