2.30

Har precis ätit en findus jägarbiff (nyttigt och så, host) och kom hem från gymmet för en stund sen. Idag blev det en halvtimmes core och en timmes box, box var så jävla kul! Jobbigt som fan, haha, svetten bara rann därinne och fönstrena blev immiga... golvet var halt som fan också, helt galet. Efter det gick jag upp till övervåningen för en timme extra, eftersom... jag kände för det. Blev 30 minuter på löpbandet, 20 minuter på maskinerna och 10 minuter på spinningcykeln, spinning är så jävla tråkigt när man inte kör pass. Så två och en halv timme idag! Najssss!

Men aa, ska snart hoppa in i duschen och sen fixa naglarna, skolfoto imorgon... tagga järnet liksom. Nu ska jag snart ta mig en cola zero (min sista burk, måste köpa mer!!) och ta mig lite bokstavskex, så jävla gott! Och just det, imorgon kommer första avsnitten av den nya serien Terra Nova ut, HAR LÄNGTAT SOM FAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Måste ladda upp med cola zero, så får ta mig en tur till maxi imorgon, sen ska jag komma hem trött efter träningen imon (tänkte spinning e+en timme på gymmet) och sen njuta av episod 1, kommer bli grymt! Eller ja, bäst för dom att avsnittet är grymt, annars blir jag lite besviken faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0