I will follow you into the dark

Är så galet trött, har typ gått hela dagen. Okej, kanske inte, men nästan. Först blev det en promenad runt kvarholmen, för jag skulle kolla kontot (jag är typ pank) och sedan blev det en snabbtur till konsum, men jag köpte inget, tog en tur till Maxi istället. Oj jäklar vilken lång mening. I alla fall, på kvällen bestämde jag mig för att ta det lugnt innan jag fick för mig att släpa mig till gymmet, så nu är jag trötttttt. Har jobbat lite på engelskan, så nu ska jag snart fixa en kopp varm choklad, lägga mig i soffan och titta på Paranormal Activity 2. De säger att den ska vara skitdålig, men jag blir säkert rädd ändå. Det brukar jag bli!

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0