Döda mig

Min dator har gått sönder. Den är SÖNDER. Jäkla skitdator. Istället sitter jag på en väldigt, väääldigt dålig gammal laptop. Seriöst, har fått starta om den minst tio gånger för att den har laggat ihop. Det är knappt att den orkar öppna mer än tre flikar.

Dagen har väl varit rätt chill i alla fall. Hade japanska och kollade på en debatt på förmiddagen. På japanskan blev vi indelade i familjer (hej jag heter louise och jag är sjuuuuu år) och det var ju väldigt... intressant. På engelskan gjorde jag inte ett skit, lyssnade på en debatt mellan Indien och Indonesien innan jag stack hem. Trevligt trevligt. Annars så... har jag inte så mycket att säga. Ska kolla färdigt på Glee (Sam är så sjuuuuuukt gullig!) och sen går jag nog och lägger mig, känner mig rätt död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0