i'm not quite myself these days

Fan också.

Klockan är nu halv elva och det är söndag kväll. Imorgon, första lektionen, är det retorik. Hade ett tal färdigt och allt, och det var hyfsat bra faktiskt. Men.

Ja, alltid det där äckliga "men".
Men mitt tal är nu borta. Tack äckeldator, älskar dig också. Datorn bestämde sig för att bli överhettad. Ja, ni läste rätt, överhettad. Saknar min riktiga dator. Och sen var dokumentet försvunnet och det var inte sparat. Helvete! Visst, det tar inte så lång tid att skriva ihop det igen, men jag orkar inte. Jag måste duscha och sen vill jag helst se färdigt säsong 3 av Skins, kanske börja på säsong 4, grym serie. Och just det ja, biologin har jag glömt att kolla igenom också.

Och klockan är halv elva. Hej zombie imorgon! Ska dock inte träna imorgon, man ska verkligen inte träna när man är förkyld, kommer ihåg förra gången jag gjorde det... not pretty. Och man får kondition som en gammal gubbe när man är sjuk också.

Men som sagt, det kommer väl lösa sig till slut, som det alltid gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0