svenska

Det är sjuuuukt onödigt för mig att komma hit på onsdagar. I alla fall idag och förra veckan... på dom här båda lektionerna har jag gjort sammanlagt ingenting. Har svenska men sitter på facebook just nu, borde skriva på en debattartikel men orkar inte. Ska åka hem vid ett, jag har ju ingen lektion efter lunch på onsdagar eftersom jag har valt att inte fortsätta läsa franska (hatar franska, suger extremt hårt på det). Så jag slutar runt kvart över elva ungefär, men eftersom KLT suger så går det inga bussar hem innan ett och sen ska jag cykla hem, lovely. Hoppas det inte börjar regna. Nu kommer det säkert göra det bara för det.

Annars ska jag plugga fysik galet mycket när jag kommer hem. Har prov imorgon, kan... inte så mycket. Imorgon blir det lasergame med klassen, längtar! Älskar att spela lasergame.

Hejdå antar jag, har inte så mycket mer intressant att säga. Inte för att det här var så intressant, men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0