i will die someday let's hope it's not today

Imorgon (eeh, okej idag, klockan är halv ett...) ska jag och mamma in till stan igen, den här gången för att fixa rummet "på riktigt", eller vad man säger, ska förhopnningsvis sova där över natten till torsdag då jag ska träffa Amanda, och till fredag eftersom jag blir kvar sent i stan. Ska snart hoppa in i duschen och sen titta på det första avsnittet av Sons of Anarchy. Snälla tv-serie, var bra!

Längtar efter rätt många serier till hösten faktiskt. Terra Nova, The Secret Circle, The Walking Dead börjar igen, The Vampire Diaries börjar också igen, Awake... hösten kommer bli rätt awesome. Och i oktober kommer ju filmen One Day ut! Läste boken, älskade den, SKA SE FILMEN.

På tal om filmer; på torsdag (imorgon...... måste börja vända tillbaka dygnet) SKA JAG ÄNTLIGEN SE HARRY POTTER med fina Amanda! Läääääängtar, helt sjukt att det är sista filmen... Och 3D också, har sett aldrig sett Harry Potter i 3D, så det blir trevligt. Naturligtvis ska vi äta på Thai Silk (finns ingen bättre restaurang, lovar. Deras nudlar, vårrullar och wokade grönsaker... Herrejösses.) och jag ska köpa lite skolgrejer och annat smått och gott typ.

Är nästan färdig med min florauppgift också, har pressat sex stycken, och även skrivit ner all fakta om dem. Två stycken vanliga blommor kvar, sen två växter som inte är gömfröriga... vad som nu menas med det. Typ träd? Barr? Aja. Det löser sig väl.

Rätt långt inlägg, men palla bry sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0