don't wanna go home

Fysik. Det är typ det enda min hjärna fokuser på just nu. Försöker fatta skiten tills imorgon då vi har prov. Kladdar sönder fysikhäftet med olika beräkningar, och det är knappt så att jag fattar själv vad jag skriver. Men det här är ju det sista vi gör det här läsåret, nya anteckningsblock till nästa termin! Ska bli riktigt skönt att få bort det här provet. Har precis gått igenom energikapitlet och fattar det mesta, nu ska jag bara gå igenom tryck också.
Skolan idag var väl... helt okej. Hade betygssnack på svenskan, gick som väntat, och sedan körde vi hänga gubbe medan vi väntade och gjorde... ingenting. Sen slutade jag, så efter lunchen gymmade jag lite och höll på att dö av värmeslag.

Nej, nu ska jag fortsätta med fysiken och sedan äta sallad, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0