saknar

Jag saknar min dator.

Känner mig så handikappad utan den. Sitter på den gamla laptopen som laggar ihop så snart man har igång mer än tre program. Och ni skulle bara höra ljudet när den startas! Låter som en moppemotor eller något, galet. Ogillade min dator förut, men nu när jag inte har den så inser jag hur sjukt bra den faktiskt var. Älskade tangentbordet på den också. Det skulle ta 2-3 veckor att laga den. Hur kan det ta så lång tid? Det har ju inte ens gått en vecka än liksom, men jag dör nog snart.

Finns inte ens word på den här datorn. Får ta och fixa det så att jag kan fixa färdigt biologin tills imorgon. Men nu blir det fysik för hela slanten, kan säga att provet imorgon inte kommer att gå bra. Trigonometrin fattar jag inte alls. Kommer även blanda ihop alla jäkla formler. Aja, dags att dyka ner i fysiken!

Kommentarer
Postat av: Alvinrita

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2011-08-23 @ 12:17:50
URL: http://alvinrita.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0