let it go

Sitter just nu i lägenheten, börjar om tjugo minuter. Har precis träffat Emelie och tjockat oss på pizzapalatset, vi delade på en gyrospizza, nu får jag verkligen dra mig till gymmet ikväll!

Annars är det väl lugnt. Städade mitt rum igår, och sen såg jag Something Borrowed, DEX ÄR SÅ JÄVLA SNYGG. Satt och dregglade under typ hela filmen, och den slutade som jag ville också, lite oväntat faktiskt.

Annars är väl dagens planer inget speciellt. Plugga lite historia, dammsuga, diska lite, gymma, och sedan försöka göra någon slags middag. Typ spagetti och köttbullar, måste verkligen äta upp köttbullarna nu om de inte har blivit för gamla... Skulle lagt dom i frysen.

Snart dags för skola... kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0