no one knew your name or cared at school

Sitter just nu i lägenhetens vardagsrum, för här når jag skolans internet (typ tio meter bort...) så JAG ÄR ÄNTLIGEN INNE PÅ INTERNET. Har ju inte fått koden till det andra än, så jag kan inte vara inne på internet när jag är på mitt rum... tänkte inte på det här innan, smart som jag är. Men det är nästan skönare att sitta här, för det är faktiskt rent här. Shit, måste verkligen städa. Och diska. Men det gör jag snart. Efter det belönar jag mig själv med en cola zero!

Men i övrigt har jag haft en skitdag typ. Hade fysik och matte på morgonen, avled typ. Hatar de ämnena. Sedan slutade jag vid 11.15, så jag träffade några kompisar inne i stan, åt lite med dem och så. Har saknat dem faktiskt! Kändes riktigt kul att träffa dem igen. Men efter det så gick det bara neråt typ, negativa tankar och sånt är fan inget kul att ha. Men det är som det är.

Annars har jag inte gjort så mycket. Jag har gått. Väldigt mycket. Gick till maxi och tillbaka en gång, det var fan ingen lek, det var ju långt! Två gånger gjorde jag det också. Gick ut till Varvsholmen nån gång, gick till biblioteket och sedan runt på stan och så vidare. Fast det jämnas ut mot all skräpmat jag äter atm. Kommer tagga ner lite med det haha, i fortsättningen blir det nudlar, spagetti och makaroner.

Imorgon börjas dagen med matte, igen, och sedan fysik, igen... vilken toppendag. Ser verkligen fram emot det. Efter lunch har vi håltimme till halv två, sedan är det dags för kemi. Känner redan nu hur jag kommer att hata morgondagen.

Just nu vill jag bara lägga mig ner i sängen och bara... vara. Dra täcket över huvudet. Försöka stänga ute allt. Men sedan kommer klockan ringa klockan sju imorgon. Som vanligt.

Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0