Kyla

Kan inte snöhelvetet försvinna snart? Sitter här i mitt rum och lyssnar på min awesome spotify-lista (enligt mig då) i mjukiskläder samtidigt som jag fryser tårna av mig. Dragkedjan på hoodien är uppdragen så långt det går, luvan är på den också, trots att det ser grymt fult... men det är bara jag här, så vem bryr sig?

Ännu en ointressant lovdag idag då. Tänkte dra in till stan och fixa en födelsedagspresent, köpa den där underbara kjolen jag provade i måndags och träna, men det blev inte riktigt så. Får fixa det imorgon istället, då jag lite senare på dagen ska hem till en klasskompis på födelsedagsfirande.

Förresten, Forever Strong är en grymt bra film. Vet inte hur många gånger jag har sett den nu, och jag fattar verkligen inte hur jag har kunnit missa den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0