Onsdag?

Är det onsdag idag? Satan vad lovet går fort. Snart är det ju måndag igen. Men det här lovet var verkligen välbehövligt om man säger så. Att gå NV är inte världens lättaste sak. Förra veckan hade vi vårt första Matte B-prov. Det gick ju inte överdrivet bra precis. En biom-uppgift skulle lämnas in, men den blev jag tack och lov färdig med för länge sedan, så den var det bara att skicka in. En analys skulle skrivas i engelskan, men det var också rätt lätt. Hade ett retoriktal på måndagen också, som jag tror faktiskt gick rätt bra.

Har tagit med mig biologiböckerna och kemiboken hem. Kommer jag att öppna dem? Troligen inte. Nu ska jag nog ut och gå med hunden innan det blir alltför mörkt. Att gå igenom en mörk skog, trots att man har en vakthund med sig, är inte det roligaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0