i feel like dancing tonight

SOMMARLOV!

Äntligen! Efter skolavslutningen samlades större delen av klassen på Ben&Jerrys, de flesta åt glass men jag tog en sjukt god milkshake istället. Glass är inte riktigt min grej. Sedan var vid Larmtorget för att kolla på när treorna sprang ut, jag vill också ta studenten! Och ha en sådan fin studentmössa, älskar dem. Två år, sen har jag min egen!

Efter det åt större delen av klassen på Thai Silk (nudlarna är så galet goda) innan jag stack hem, en bra dag kort sagt. Äntligen sommarlov! Kan knappt fatta det. Inga prov, jobbiga skoldagar, tidiga morgonar, bara chilla! Förutom de tre veckorna jag jobbar, men jag börjar liksom vid ett. Jobbar till fem. Jobbigt? Njae, skulle inte tro det.


Liten del av klassen!

Kommentarer
Postat av: Amanda

men klart du tar den bilden där jag ser gravid ut ...

2011-06-16 @ 17:57:24
URL: http://taggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0