lemonad

Börjar jobba imorgon. Kul. Verkligen. Det bästa är ju att jag, som sagt, börjar vid ett, vilket fortfarande betyder sovmorgon. Läste precis också att jag inte behöver jobba på midsommarafton. "Du som får en praktikplats i första perioden behöver inte praktisera på midsommarafton. Du kommer ändå få full ersättning för den dagen." FUCK YEAH säger jag bara! Hade inte märkt det förrän nu.

Förresten, jag har varit beroende av cola zero (alla som känner mig kan intyga att ja, det var jag faktiskt). Men hör och häpna; jag dricker inte lika mycket cola zero längre! Varför inte? Jo, först började jag dricka Vitamin Water som snabbt blev min favorit. Först var det drakfrukt, men snart upptäckte jag att smaken lemonad var galet mycket godare!

Men VW kostar ungefär 23 kr per flaska och säljs inte i alla affärer heller. Inte en chans att dom går att hitta där jag bor liksom. Så jag kollade upp det på internet och bestämde mig för att göra hemmagjord lemonad (visst, mycket socker, men palla bry sig). Så med hjälp av citroner, lime, socker och vatten är mitt nya beroende nu lemonad! Har en flaska bredvid mig just nu. Det är så galet gott!

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på House. Det är mitt andra beroende. Är på säsong 3 nu.


Kommentarer
Postat av: josefin lindström

Fin blogg du har! allt bra? (:

Följas via bloglovin? :D

2011-06-19 @ 15:09:49
URL: http://josefinlindsrm.blogg.se/
Postat av: sara

mums, vad gott!

2011-06-19 @ 15:32:11
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0