man måste dö några gånger innan man kan leva

Grillade i helgen tillsammans några fina vänner. Jag och en av dem åkte ner till sommarstugan först, och köpte med oss engångsgrill och kött på vägen dit. Jag övningskörde hela vägen ner dit, var väl kanske två mil eller något, det gick faktiskt bra!

Jag och kompisen bestämde oss för att dela på en stor jäkla köttskiva. Det var inte förrän köttskivan hade legat på grillen i ungefär tjugo minuter som vi insåg att den tjocka köttskivan egentligen var fyra stycken skivor, de låg alltså två och två och vi hade inte delat på dem... himla smart! Gott var det i alla fall.

Efter grillningen begav vi oss ut på havet med några brädor och en kanot, galna människor alltså. Nästa helg blir det antagligen grillning igen om alla kan, och då plus typ två personer, vem vet vad som händer då? Ska kanske nämna att ingen alkohol var inblandad, vilket man kanske kan tro, haha.

Skönt med en extra ledig dag i alla fall. Imorgon har jag inga lektioner, så jag är ledig! Grymt. Ska nog in till stan ändå på eftermiddagen, ska gymma och hämta mina fysikböcker. Smart som jag är så glömde jag dem i skolan i onsdags och vi har prov på torsdag... Glömde även kemin som ska vara inne imorgon, men den är redan halvfärdig och resten går snabbt att skriva ihop. Ibland är mitt minne sjukt dåligt, får vara glad att jag i alla fall är läskigt bra på att komma ihåg ansikten, namn och siffor... Vad det nu ska vara bra för.

Lite bilder från helgen kommer också, rätt härlig helg faktiskt. Lite röd har man väl blivit! Inte mycket, men ändå... Och det svider faktiskt. Lite.







Vandrade även omkring lite senare på kvällen, såg en äckelpäckel, död orm och hade det allmänt nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0