vi är förlorare

Bara tre dagar kvar av skolan, avslutningen inräknad, ska bli riktigt skönt! Imorgon blir det att dra till stranden och sedan tälta med kompisarna, och ja, jag vet att alla säger att det kommer bli regn. Men vadå, regn är ju bara mysigt? Kommer bli kul i alla fall.

Var och gymmade idag efter skolan också, det är faktiskt galet skönt att träna. Man känner sig så mycket hälsosammare. Nu har jag även ett mål med träningen. Förut var det mer "om jag tränar blir jag smalare, snyggare" och liknande. Men nu har jag ett riktigt mål, ett mål som inte har med utseendet att göra. Och jag blir sjukt motiverad av just det här målet också! Ibland kanske jag känner att jag inte vill eller orkar gymma, men då är det bara att tänka på det här, så är motivationen på topp igen. Härligt!

Ska väl kanske spendera den här fredagskvällen med att försöka skriva en labrapport, det sista jag gör det här läsåret, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0