artonde september

Sitter i lägenheten igen efter en lugn helg hemma med god mat. Har just nu en sprängande huvudvärk, så det blir väl sängen snart. När jag får huvudvärk så får jag alltid en galen huvudvärk som mildras lite av en pronaxen, meeeen nu har jag ju inte det här. Bara skitalvedon.

Imorgon har jag japanska och sedan ska vi kolla film på svenskan, får se om jag orkar gå på det, det beror på huvudet och min jäkla förkylning (gick till maxi och tillbaka i spöregn idag... smart) känns imorgon bitti.

Satte upp några bilder i mitt rum idag också! Blev bra typ.

Mina älskade vänner och jag till höger och sedan fantastiska kane med stanley cup till vänster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0