let it all disappear

Älskar att ta promenader på kvällen i stan, kanske lite scary när man går själv haha, men annars är det trevligt. Skulle upp till konsum typ halv tio för att köpa lite godis, det är ju faktiskt lördag.

Gick uppför trappan och snubblade naturligtvis som fan, det var helt tomt, och jag gick där och viftade som en väderkvarn... och så kom det en säkerhetsvakt. Pinsamt? Ja. Sen när jag gick ut mötte jag en kille som sa "ska du till sjukan?", vilket är studenternas ställe då, och jag fattade ju inte vad han sa först, så jag bara "va?" och han fortsatte med "synd". Fattade nada, men det var väl trevligt.

Såg även tre poliser som gick fram till ett fyllo som satt på en bänk, gick bakom några turister då, och hörde "this is a police state... you just sit there and enjoy the night, and they'll come and grab you", lite småkul sådär.

Det var väl allt som hände under den lilla promenaden, sitter just nu i lägenheten och gör... ingenting. Men aa. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0