träning

Kommer ha en sån jäkla träningsvärk imorgon. Var på gymmet och började med ett corepass, det passet är ju rätt enkelt och så, gör bara ont i musklerna (och jag har fortfarande träningsvärk sen coren i måndags...) så jag bestämde mig för att fortsätta med ett Crosstrainingpass på 45 minuter, alltså ett cirkelpass. FYFAN. Trodde jag skulle dö. Allvarligt, jag dog typ, har nog inte varit så trött på läääänge.

Men aa. Nu har jag ätit middag, spagetti med bacon och vitlökssås, sitter i mjukiskläder och ska duscha sen. Måste plugga fysik också, har prov imorgon det kommer ju gå åt helvete...

Ska träna bodyjam+core på måndagar, spinning endurance på tisdagar, box på onsdagar, zumba och bodybalance på torsdagar och core+löpning på fredagar, kanske tar en löprunda hemma på helgerna, åker ju hem då. Fatta, jag kommer att dö. Skippar CTn tills vidare haha, var ju nästan lite pinsamt när jag skulle göra såna där "burpies", ett mirakel att ingen skrattade...

Nu blir det lost, fun light (GOTT) och kanske en cola zero senare, fysikplugg, diskning och dusch! Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0