if only that someone was me

Inatt drömde jag att jag hade en stalker. Och då menar jag inte en facebook-stalker eller något, utan en tvättäkta, creepy stalker. Seriöst, var fan livrädd. Och sen så dödade någon honom med en yxa (wtf liksom) när han smög omkring i vårt hus, men han återuppstod sedan. Sjukt läskigt. Tog ett tag när jag vaknade att inse att det bara var en mardröm, haha.

Men torsdagen/fredagen var sjuuukt trevliga! På torsdagen chillade vi lite i skolan, först låg vi på en spikmatta på fysiken och sedan så mikroskopierade vi på biologin. Sedan hade jag utvecklingssamtal (gick som väntat) innan det blev dags för innebandy mellan CIS och JB. JB hade ledningen ett tag med 4-1, men när det var typ någon minut kvar stod det 6-6. Och vilka gjorde mål i förlängninen? Jo, CIS! Fatta vad ägda stackars Bauer blev, dom har förlorat både rugbyn och innebandyn nu, HAHA!

Sedan gick fina Amanda och jag runt på stan lite och shoppade innan vi åt på Thai Silk (kärlek på deras nudlar, mums) innan vi började fixa oss i hennes lägenhet. Runt kvart över tio begav vi oss ut på stan, mycket trevligt. Musiken sög dock, men det gick ändå. Somnade väl runt tre eller något, innan vi vaknade som två zombies vid tolv på fredagen. Sen dess har jag inte gjort ett skit faktiskt, chillar just nu runt i pyjamasen och försöker få tag i en idiotkompis som inte svarar på sms. Ha det!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fantastiskt var vad det var! :D Taaaack för en superkväll!<33 Vi får ses snart hörredu!

2011-04-23 @ 20:46:48
URL: http://taggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0