if you've got no one to tell them to

Har varit sjuk hela helgen. Och då menar jag verkligen sjuk, det är faktiskt inte ofta som jag är riktigt sjuk, kanske huvudvärk då och då, men nu är jag verkligen galet förkyld. Kunde inte träffa kusinerna igår heller, det får bli nästa helg istället.

Jag skulle ha pluggat den här helgen, men jag har varit så förkyld att jag helt enkelt inte har orkat. Har tittat på två säsonger av Skins UK istället, trots att jag borde skriva ett argumenterande tal tills imorgon, orkar verkligen inte. Ska läsa igenom lite biologi också, har prov imorgon. Men mest av allt vill jag lägga mig och sova... men dags att skriva antar jag. Jag har ju glömt retoriken i skolan också, alla instruktioner och knep och så, men det får gå ändå.

Och tack fina Amanda, du betyder.

Kommentarer
Postat av: Amanda

<3 Nu kommer den här löjliga men ack så sanna kommentaren; finns här. Kommer alltid finnas här. Du är fin, bara att prata på när du känner dig ledsen!<3 puss på dig för att du finns<3

2011-04-11 @ 17:52:10
URL: http://taggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0