sunday bloody sunday

Söndag idag, vart tar helgerna vägen egentligen? Helt sjukt. Funderar på att cykla ut och köpa lite proviant till den extrema pluggkvällen jag ska ha sen. Kanske en munk, jag äääälskar munkar! Tror jag har blivit lite beroende av dem. Med choklad på, finns det något bättre liksom?

Idag ska jag börja skriva på en debattartikel om miljögifter som jag inte har börjat på än, ojdå. Den ska vara inne på fredag, men det får nog gå ändå. Fysiken ska jag plugga lite på också, eftersom jag inte kan någonting och det är prov på torsdag, underbart. Skulle ha börjat redigera videon till engelskan lite, meeen har fel dator. Men får lista ut något... får väl sno åt mig en bättre dator eller något.

Nu ska jag... cykla. Motion we like! Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Höhö (käka hö..) M U N K ! < 3 Jag hjärta munk mycket. Iaf. Fint, jag är typ KLAAAR med min debattartikel stolt och nästan med engelskan, fan borde skriva på engelskan. Hejsvejs. ^^ (random kommentar, oh yes)

2011-04-03 @ 16:15:03
URL: http://taggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0