1 vecka

Ohyeaaah, har fått nyckeln till rummet! Vi var och tittade där idag, jag valde rum och så, hade två att välja mellan. Skrev under lite papper och så, snackade med vaktmästaren, men nu är det mitt! Åkte till IKEA och köpte lite smågrejer jag behöver, de större sakerna, som en byrå, fåtölj osv, tar vi på onsdag när pappa är med och kan skruva ihop grejerna.

Så, ja, jag längtar till måndag då jag äntligen, äntligen, har flyttat hemifrån (bor hemma på helger och lov iofs, men sak samma. Det räknas inte)! Längtar inte till skolan dock... all kemi, matte (mattekurserna kommer att ta död på mig), fysik... nej, usch. Har börjat med en florauppgift som jag egentligen skulle ha börjat med lite tidigare, men så kan det gå ibland. Har just nu fem torkade blommor, men två av dem är oidentifierade, helt omöjligt att hitta vilka blommor det är...

Rumsnyckeln och skåpsnyckeln på bilden, var livrädd ett tag för jag kunde verkligen inte komma ihåg vart jag hade lagt skåpsnyckeln... hittade den i väskan, haha!


Kommentarer
Postat av: SOFIA

FYFAN VA NAJS!!!

vi kommer och hälsar på dig nån dag....

2011-08-15 @ 22:19:29
URL: http://sofiathydens.blogg.se/
Postat av: SOFIA

FYFAN VA NAJS!!!

vi kommer och hälsar på dig nån dag....

2011-08-15 @ 22:19:44
URL: http://sofiathydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0