worth it

Äsch, nu får jag ta mig fan sluta slappa och ge mig ut i skogen och röra på mig lite, haha. Var ute och gick 2 km med hunden i morse (hurtigt, hurtigt!) och ska nu försöka springa (och gå... haha, har världens absolut sämsta kondition, det är nästan pinsamt) 4 km. Ska nog försöka springa så mycket som möjligt för det finns något i skogen som jag hatar - FÄSTINGAR. Herregud vad många jag har sett på mig de senaste dagar, men ingen har hunnit bita fast än... Äckelinsekter. Hatar dem. Har inte lyckats gå ut och gå någon gång utan att upptäcka att minst en fästing kryper omkring... får rysningar bara av att tänka på det.

Annars har jag inte gjort så mycket idag, mest glott på Criminal Minds, Matthew Gray Gubler i mitt hjärta alltså! Så nördigt snygg, älskar hans röst också, hehehe. Men aja, nog om detta, dags att byta om till träningskläder...


Kommentarer
Postat av: SOFIA

FIN BLOGG LOUUUI

2011-07-24 @ 00:19:15
URL: http://sofiathydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0