pluggggg

Plugget tar seriöst livet av mig. Matte B kan gå och hänga sig själv i något hörn någonstans, ingen skulle gråta för det.

Har, om ni inte fattat det, MaB-prov imorgon. Det är inte mycket jag fattar, har precis gått igenom kvadreringsreglerna. Fyfan säger jag bara. Vad använder man det här till? På fredag är det också en engelskainlämning som jag inte ens har börjat på än. På tisdag nästa vecka är det kemiprov, på torsdagen veckan efter det är det fysikprov. Döda mig!

Vill ha sommarlov nu. På sommaren kan man släppa allting - så är det inte under veckoloven. Ta sportlovet som exempel. Visst, det är jäkligt skönt, men allt plugg man har ligger ändå där i bakhuvudet och gnager. Shit, jag har svenskaprov nästa vecka, jag orkar inte! Typ sådana tankar.

Just det, hade svenskaprov idag, så det är det jag har fokuserat på hela veckan och inte matten... dom lätta g-frågorna gick åt helvete, men mvg/vg-frågorna satt klockrent. Konstigt det där. Men jag bryr mig verkligen inte om medeltidens litteratur, så sjukt tråkigt!

Nu vill jag... sova. Måste dock skriva lite engelska innan det är dags att dyka tillbaka ner i matten. Som sagt, döda mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0