when the sun comes down, the stars comes out

Är hemma just nu, kom hem för någon timme sen och åker tillbaka in till stan imorgon. Tänkte köpa lite nya träningskläder innan det stänger. Har äntligen kommit på mitt träningsschema ser ut, ungefär hur det ska se ut. Inte för att ni är intresserade, men här kommer det i alla fall.

Mån: core+box (ska testa bodyjam när det sätter igång)
Tis: spinning endurance
Ons: core+ct 45
Tors: zumba+bodybalance
Fre: spinning interval eller löpning 3 km (beror på vad jag känner för, kanske kör spinning när det är för dåligt väder för att vara ute)
Lör: löpning 3 km
Sön: löpning 3 km

Löpning 3 km, en runda i stan typ, är då mina vilodagar, haha. Och snart börjar ju hockeysäsongen också, i början av oktober, och jag läääängtar. Fan vad jag älskar hösten. Ska snart ut och springa nu, blir väl 4 km i skogen, så får väl dra mig ut innan det blir för mörkt... ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0